środa, 25 września 2013

Fast Breakfast!

   Hej ! Przepraszam wszystkich za moją nieobecność przez jakiś czas. Już jestem i mam dla was kolejną stylizacje, tym razem bardzo klasyczną i elegancką. Koszula w paski, jedna z moich ulubionych to must have każdej kobiety! Zamszowa spódnica i krótki elegancki beżowy płaszczyk sprawdzą się na każdą okazję. Dodatkiem w tym przypadku jest skórzana czarna torba i oficerki, które sprawdzają się idealnie na deszcz.

Instagram
Spódnica- Introduction
Koszula- H&M
Płaszczyk- Atmosphere
Rajstopy- Gatta
Pasek- H&M
Oficerki- Decathlon
Torba- SH
fot. Maciej Bąk

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Chociaż jakieś botki wydaje mi się,że troszkę lepiej by wyglądały, ale ogólnie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej *.* klasycznie idealnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszula, taka elegancka :) Muszę się wybrać na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. co to ma być? moda dla ubogich? dlaczego ty masz w dupie dobre rady i dalej robisz to samo? kobieto wez popatrz na siebie, wyglądasz jak ze śmietnika :/ ciuchy pomiętolone, włosy rozczochrane, wez sie ogarnij i zrób cos bo już nie wspomnię o tej twojej dupie tłustej.
    Żal mi cię, szkoda ze nie zajmiesz sie czymś innym, bo przecież stylistką to ty nie potrafisz być... ŻAAAAAAL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pouczaj ją i pisz na końcu 'ŻAAAAAL'
      Dziewczyno nie słuchaj ich, żałosne dzieciaki, które zazdroszczą wszystkiego. Nienawidzę takich osób. Świetne kalosze:)

      Usuń
    2. jedno pytanie... PO CO TY TUTAJ W OGÓLE KUR*A WCHODZISZ ? ...

      Usuń
  5. HAHAHAHAHA oooo ja pieeerdooole :/ co za ryj, co za dupa :P hehehe ty kurwa w domu lustra nie masz? o lol krzywa morda, krzywa dupa, krzywa pizda :P wez sie zacznij odchudzać bo już ci się tłuszcz bokami wylewa ty tłusta szmato, i nie bujaj sie po rzeszowie tylko wypierdalaj do siebie na wioche, bo nam renome na mieście psujesz...

    twój największy FAN :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna zazdrosna osoba, brawo. Zgaduje że gimnazjum :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia i fajny jesienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie, choć te kalosze nie pasują do tego eleganckiego zestawu ;/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jestes! Oficerki boskie!

    http://sandrunski.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny koczek:) a MC uwielbiam<3
    zapraszam do mnie i do obserwacji:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. elegancko i z klasą,super słonce ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. zmarszcz mi freda,masz ryj jak kopara, zęby jak łopaty, nogi jak sztachety i wgl jesteś zardzewiałą rurą.
    twoja stara to największa plotkara na wsi, a twój stary tylko o ruchaniu myśli i najchętniej to by wydymał wszystkie psy z tyczyna :) hehehe jesteś taką szmatą,że aż mi słów brakuje, ja pierdole co za wstyd mieć taką cipę na wiosce :P a tak na marginesie to masz fajną protezę, ile na nią zbierałaś? o lol, dobra, na tym kończe mój skromny koment, bo i tak nie jesteś tego warta ty cnotliwa kurwoooooo....
    twój największy FAN

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie nadajesz sie do tego, to nie jest zaden hejt. Nie masz figury, twoj styl to sterta starych szmat. Ogromny plus ze naprawde swietnie to wykorzystujesz, popeacuj nad figura a bedzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo trafny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, uwielbiam kalosze w stylu jeździeckim idealnie dopasowane do łydki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Howdy! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There's a lot of folks that I think would really appreciate your content.
    Please let me know. Many thanks

    Also visit my web site - minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)