sobota, 25 kwietnia 2015

Photography

    Pewnie dziś mój ostatni post przed maturą, więc w pierwszej kolejności proszę wszystkich TRZYMAJCIE ZA MNIE MOCNO KCIUKI! Ten post jest też wyjątkowy ze względu na to, że po raz pierwszy w mojej stylizacji jest gość specialny, który nie za bardzo chciał nas opuścić. Na koniec dwa słowa o stylizacji nietypowe połączenie eleganckiej spódnicy oraz dodatków z luźnym, sportowym T-shirt'em.
Szpilki-Pull&Bear
Spódnica- H&M
Naszyjnik- H&M
Torebka-SH
T-shirt- Atmosphere
Ramoneska- Discovery Clothes
Płaszcz- Mango
Rajstopy- Marilyn
fot.Joanna Bury

12 komentarzy:

  1. świetnie <3 bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska + płaszcz zakochałam się w tym połączeniu hahah buciki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoim wielkim atutem są piękne, długie włosy powinnaś je częsciej rozpuszczać. Pisze ogólnie, patrząc na wszystkie stylizacje, bo tu kucyk byłby akurat najlepszą opcją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw, ładnie wszystko ze sobą się komponuje :)
    Super wyglądasz ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe połączenie - podoba mi się :) psiaczek też cudny!
    a za maturę.. ja to nawet się uczyć nie zaczęłam haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Whoaa, świetna spódnica!
    Powodzenia na maturach, trzymam kciuki! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, zresztą jak zawsze!

    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due to no backup.

    Do you have any methods to prevent hackers?

    Also visit my page - minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  9. What's up everyone, it's my first pay a quick visit at this website, and
    paragraph is actually fruitful in support of me, keep up posting
    these posts.

    my page - minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję!

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny zestaw ale mam wrażenie, że skraca Ci nogi. Albo fotograf źle ujął twoją sylwetkę albo buty za niskie... sama nie wiem ale trochę "kaczkowato".

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)