sobota, 30 listopada 2013

Nothing Like Us

 Przygotowałam dla was dziś kolejną stylizację, myślę że wielu z was będzie nie zadowolonych i nie spodoba im się to. Wydaje mi się jednak, że jest to takie moje, zupełnie inne niż wiekszość zwykłych nastolatek modnie ubranych. To taka moja alternatywa do rurek, czarnych spodni, miętowych bluzek i balerinek. Spódnica 3/4, plisowana leży w mojej szafie już długo i szczerze bałam się w niej wyjść, bo myślałam że każdy będzie "krzywo" patrzył, ale czuje się dobrze w tym zestawie.  Do tego skórzane botki, które przede wszystkim urzekły mnie tym z jakiej skóry są wykonane. Jakość jest naprawdę niesamowicie dobra, do tego są bardzo nietypowe i jedyne w swoim rodzaju. Dzięki temu mają u mnie kolejny plus. Nie mogła bym zapomnieć o futerku, o którym wspomniałam w poście "must have".

Futro- Fun Fur!
Pierścionek- Trendy Shop 
Top- H&M
Buty- Pied a Terre
Torebka- Atmosphere
Spódnica- SH
fot. Maciej Bąk
 

21 komentarzy:

  1. omg, dupa prosto ze wschodu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ... ZLITUJ SIĘ. Ponawiam pytanie, to jakiś żart?
    To "futro" jak sama nazwałaś wygląda jak polar z jakimś kiepskiej jakości panterkowym wykończeniem,
    spódnica + te wstrętne botki - najgorsze zestawienie jakie mogłaś wymyślić, nie dość że nie pasują do Twojej sylwetki skracając ją maksymalnie to jeszcze kolorystyczny dramat.
    No i na dobitkę torebka w panterkę, którą to pewnie sprytnie chciałaś nawiązać do swojego FUNFUTRA.
    Dagna, słabo, słabo... Poważnie myślisz, że ten blog jest dobrym pomysłem? Liczę, że choć raz mi odpiszesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sztuczne futerko :). Każdy ma prawo do podejmowania decyzji o kolorach :) bardzo się myslisz twierdząc ze skracają moją sylwetkę. Masz prawo do swojego zdania, ale nie jesli za kazdym razem wchodzisz tutaj i krytukujesz z uprzedzenia :). Pozdrawiam serdecznie. Liczyłam się z tym, że post może się nie spodobać wszystkim

      Usuń
    2. Nie krytykuję Cię z uprzedzenia, tylko wyrażam swoją opinię. Uwierz mi że nie chętnie Cię spropsuję, gdy stylizacja będzie tego warta. Po prostu jest mi Cię szkoda dziewczyno. Troszeczkę samokrytyki. I zamiast wyzywać każdego od hejterów weź sobie lepiej rady do serca.

      Usuń
    3. *chętnie

      Usuń
    4. propsuje wypowiedz konstruktywnego krytyka !

      Usuń
  3. nieładne buty.. zupełnie lepiej do tej spódnicy wyglądałyby czółenka

    OdpowiedzUsuń
  4. to do sb kompletnie nie pasuje nie chcę cię obrażać czy coś ale ta stylizacja jest najgorszą z wszystkich.. tandeta totalna.. ;c a te buty to porażka życiowa tego kto je wymyślił. szczerze mówiąc jakbym cię zobaczyła na ulicy stwierdziłabym ze jesteś tak biedna że masakra a wyszłaś na szmaty upolowałaś coś i chciałaś być modna.. coś nie pykło ale życzę powodzenia i mam nadzieję że następny nn będzie o 100% lepszy bo mimo tuszy stać cię na to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahaha ;) bawi mnie to. Gnoicie ja bo wam sie nie podoba zestawienie jej ubrań. Nikt wam nie każe oglądać tego bloga modowego, ale według mnie pełen szacun dla Dagny za poświęcony czas. I nie martw się tymi anonimkami xd skoro sami nie maja odwagi wyrazić swojej opinii osobiście, i krytykują twój blog znaczy że sa gowno warci a sami maja pojecie o modzie na poziomie białe kozaczki + rozowy dresik

    OdpowiedzUsuń
  6. moje pojęcie o modzie jest większe niż białe kozaczki i różowy dresik, i z pewnoscia większe od Dagny, a mimo to nie zakładam bloga i nie dodaję na niego wieśniackich ubrać ze szmat czy po babci. kup coś chociaż raz na rok, nawet i w sieciówce, ubierz do tego ładne spodnie i ładny dodatek i z pewnością będziesz wyglądać lepiej niż to co ja też określę *żartem*. ludzie też będą odbierac cię wtedy lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz Sobie również bardzo duże mniemanie :) wyluzuj trochę i naucz się czytać to że ktoś kupuje w sh nie oznacza ze jest gorszy posłuchaj trochę wywiadów z innymi dziewczynami które blogują :) Nikt nie każe zakładać Ci bloga to mój dobrowolny wybór, dzięki któremu spełniam swoje marzenia i się realizuje. Nie każdemu się musi podobać. Ale jeśli juz krytykujesz to nie hejtuj, a doceń wkaład pracy to nie jest tak proste jak ci się wydaje, prowadzenie bloga to nie zabawa wymaga dużo pracy i poświecenia !

      Usuń
  7. a ja powiem tak : spódnica nie jest zła :P pewnie na wieszaku nie wyglada za fajnie, ale jak sie ubierze o całkiem przyzwoicie, futerko też jest git, nie rozumiem komentarza,że niby wygląda jak polar :/ ja pierdziele, ludzie to juz nie wiedzą co mają napisać :/ no ale te buty to naprawde tragedia...Dagna, do dłuższej spódnicy tylko nie botki, bo to okropnie wygląda, ucz się na błędach :P ale reszta spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam, że to jest ciekawy sposób bawienia się modą. nie słuchaj ludzi, którzy każą ci iść do sieciówki, zerwać kilka rzeczy z wieszaków i zapłacić mnóstwo kasy za rzeczy tak beznadziejne gatunkowo, że głowa mała. to przecież nie jest prawdziwe wyczucie stylu, jeśli przypatrzysz sie komus innemu i całkowicie zedrzesz z kogoś pomysły. potem na ulicy wszystkie dziewczyny wyglądają tak samo, a to jest nudne i do obrzydzenia. Twoja stylizacja to zabawa modą, a o to przecież właśnie chodzi - nie wszyscy muszą wyglądać tak samo, gdybym ja tak ciebie zobaczyła ubraną sądziłabym, że masz świetne wyczucie stylu i własną oryginalność, bo ta spódnica jest rodem z innej epoki, futerko kojarzy się z ciepłem i czymś milutkim, a buty zgrywają się kolorystycznie z bluzką, są trochę oldskulowe, ale podoba mi sie to połączenie. Czasem wybierasz średnie stylizacje, ale ta o dziwo mi odpowiada, bo jest naprawdę "twoja", nie kopiowana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie trochę za poważnie,ale jak Tobie się to podoba to spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś strasznie przygarbiona na tej sesji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego, że było bardzo zimno

      Usuń
    2. to się zacznij na tych stylizacjach ubierać odpowiednio do pory roku!

      Usuń
  11. Wiesz co Dagna, jest mi cię szkoda! Nie hejtuję cię tylko próbuję tylko kolejny raz jakoś do ciebie dotrzeć. Jesteś ładna ale nawet ładne osoby na niektórych zdjęciach wyglądają niekorzystnie ale nie powinnaś takich zdjęc wstawiać na bloga. A u ciebie to wygląda jakbyś po prostu wrzucała wszystkie zdjęcia nie patrząc na nic. Po drugie twój ubiór. Masz grubsze nogi i nie wszystkie ubiory pasują do twojej sylwetki. Bardzo chcesz by ludzie uważali, że się ładnie ubierasz jednak z większości się tylko śmieją... nie dziwię się niestety. Nieraz widziałam Cię naprawdę ładnie ubraną w szkole gdzie rzeczy pasowały do Ciebie. Jednak te na blogu często są nietrafione (no rozumiem, że taki możesz mieć styl ale to wygląda, w oczach wszystkich wokół, ohydnie. Ciągle mówisz, że słuchasz jeżeli ktoś ci mówi, że robisz coś źle (nie chodzi o hejty) ale widziałam tutaj już mnóstwo komentarzy nie hejtujących cię tylko w miły łagodny sposób radzących ci co zmienić a ty i tak ich nie słuchałaś. Niestety powoli zaczynam twierdzić, że ta jakaś debilka pisząca plotki o licealistach miała rację co do ciebie. Chociaż szkoda bo wydajesz się być fajna. Peace yo!

    OdpowiedzUsuń
  12. It's very effortless to find out any topic on net
    as compared to books, as I found this piece of writing at this website.


    Here is my website ... free minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem to be running off the screen in Ie.

    I'm not sure if this is a formatting issue or something
    to do with web browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
    The style and design look great though! Hope you get the issue fixed
    soon. Thanks

    Feel free to surf to my webpage ... Minecraft Games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)