poniedziałek, 11 listopada 2013

We found love

 Na dworze zrobiło się już naprawdę chłodno i ani mi się śni wstawać jutro z samego rana i pędzić do szkoły. Chętnie zawinęła bym się teraz w mój cieplutki kocyk i została z nim na zawsze. Dziś natomiast zebrałam się z domu i poszłam zrobić kilka zdjęć na bloga. Post nietypowy, bo dość rzadko mam okazje wychodzić w takim stroju. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Zapraszam serdecznie do oglądnięcia kilku zdjęć.
Sukienka- B.Smart
Buty- Faith
Torebka- Omely
Bransoletka- No name
fot. Maciej Bąk

24 komentarze:

  1. WYGRAŁAŚ POLSKĘ TĄ STYLIXZACJĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. TOREBKA ŻYCIA <3 XD XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się sukienka!
    Świetne zdjęcia :)

    http://mylittleplaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. idzisze tak na półmetek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłodno, zimno, nie masz ochoty wychodzić, ale jednak wybrałas się na stylizacje.....letnią?!
    Notka troszeczkę nie spójna z tekstem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo miałam ochote się tak zaprezentować to prawda, ale ze jest tak zimno zauważyłam jak juz byłam na zdjeciach

      Usuń
  6. pożycz sukienkę na półmetek

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka, pasuje do Twojej figury i urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No szacun modelko szacun!!!!
    Takie zimno a Ty takie poświęcenie! :)))
    Jeśli masz ochotę na obserwację - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku cudnie wyglądasz :) matkooo matko poowalilas mnie na kolana ta sttylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. boska stylizacja :) sukienka po prostu cudowna, torebka idealnie dobrana, tylko minimalnie przyczepiłabym się do butów, bo troszeczkę wyglądają tandetnie, ale jeśli chodzi o całość to nasuwają mi się różne sformułowania, takie jak:
    sen nocy letniej, nimfa,księżniczka... jednym słowem BAJECZNIE :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty, akurat są z najprawdziwszej mięciutkiej skóry <3 i niesamowicie wygodne

      Usuń
    2. no ok, mi osobiście nie podobają się te buty, ale to tylko moje zdanie :) całość wygląda nieziemsko

      Usuń
  11. Jesteś Śliczna ! I CUDOWNA stylizacja ! :) Sukienka jest nieziemska :O
    Obserwuję :)
    Obserwujemy? : wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazingggg , perfect girl all world love you

    OdpowiedzUsuń
  13. mi akurat bardzo podobają się te buty, mogę wiedzieć gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie podoba mi się twoja szminka ;) możesz powiedzieć gdzie ją kupiłaś ile dałaś i z jakiej jest firmy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szminka jest z l'oreal nie wiem jaki odcien niestety bo nie pisze, a ją dostałam musisz szukać na internecie :) pozdrawiam

      Usuń
  15. Hi! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community
    in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a extraordinary job!


    Feel free to surf to my web-site: dating online
    - bestdatingsitesnow.com,

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)