wtorek, 6 maja 2014

Empire

    Pogoda jest niesamowita, nareszcie przyszły słoneczne dni, które mam nadzieje już nas nie opuszczą. Majówka, naprawdę udana, ja osobiście jeszcze korzystam z wolnego, aż do czwartku i mam zamiar ciepłe dni spędzić najlepiej jak potrafię, dlatego też wybrałam się na zdjęcia i przygotowałam kolejną stylizacje. Już w tamtym roku na wyprzedażach dorwałam piękne wzorzyste spodnie, które wyleżały się całą zimę w szafie, a teraz właśnie przyszedł na nie czas. Czarna koszula to może banał, ale w wydaniu z długim sięgającym do kolan tyłem wygląda całkiem ciekawie. Cały outfit pozostaje w biało-czarnym kolorze, klasyczne kolory przełamuje jedynie czerwonym odcieniem szminki na ustach i złotymi akcentami w postaci nakładki na kucyka i kolczyka.
Torebka i koszula- SH
Spodnie- C&A
Buty- Atmosphere
Kolczyk- H&M
Zapięcie na włosy- Allegro
Zegarek- Empik
fot. Joanna Bury

7 komentarzy:

  1. po ostatnich 2 stylizacjach wydawało mi się ,że pniesz się coraz wyżej,a teraz po tej.. spadasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się Bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja na co dzień, jedyny minus za bluzkę, powinna być raczej z rękawem 3/4 gdyż ta sprawia, że ramiona są zbyt masywne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja na co dzień :) w sam raz na zmienne, wiosenne ciepłe dni, jedyny minus za bluzkę, która powinna mieć rękawy (najlpeiej 3/4), gdyż ta za bardzo uwydatnia ramiona, które wydają się zbyt masywne

    OdpowiedzUsuń
  5. Everything is very open with a very clear description of the issues.
    It was truly informative. Your site is useful.
    Thanks Diet plans for women to Lose weight sharing!

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)