niedziela, 21 lipca 2013

I like stars!

 Ostatnio przeglądając "Flesz" natknełam się na zdjęcia gwiazd w białych spodniach w kant. Od razu spodobał mi się ten pomysł, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, że mam takie spodnie w domu. Strych od dawna był dla mnie miejscem do poszukiwania modowych skarbów, gdyż jak mówi moja mama moda się wraca! Otóż to tam właśnie znalazłam białe spodnie z wysokim stanem w kant. Od razu wiedziałam, że zagoszczą się w mojej szafie na dłużej. Przy okazji znalazłam jeszcze kilka ciekawych ubrań miedzy innymi bluzkę w paski, która teraz jest naprawdę na topie. Dobrałam do całości drobne dodatki i oto jest stylizacja na dziś.
Bluzka i spodnie- znalezione na strychu ;)
Pasek- New Yorker
Torebka- SH
Buty- BOTI
Gumka do włosów- Allegro.pl
fot. Katarzyna Szura

19 komentarzy:

  1. rewelacja :) Uwielbiam takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego strychu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit!
    Rób zdjęcia całości z większej odległości wtedy lepiej jest zobaczyć i ocenić strój, taka mała rada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kobiecy zestaw! Jestem na tak!

    U mnie z kolei dzisiaj króluje błękit - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonito look, la camisa es preciosa. Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! :)
    Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie jak worek po kartoflach

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja !!! czasem wystarczy tak niewiele , aby efekt był wielki ...

    OdpowiedzUsuń
  10. We absolutely love your blog and find almost all of your post's to be what precisely I'm looking for.
    Does one offer guest writers to write content available
    for you? I wouldn't mind creating a post or elaborating on many of the subjects you write with regards to here.
    Again, awesome website!

    Also visit my website; minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)