czwartek, 11 lipca 2013

We see the sunlight :)

  Cześć wam! Przygotowałam dla was dziś mam nadzieję kolejną porcje pozytywnych wrażeń. Jakiś czas temu zauroczyły mnie suknie do ziemi, absolutnie ukradły moje serce. Są idealne prawie dla każdej kobiety, ponieważ niesamowicie wyszczuplają i wydłużają optycznie sylwetkę. Ja mam takich sukienek obecnie 4, jedną z nich wybrałam i postanowiłam wam pokazać. Całość oceńcie sami.


Sukienka- Select
Kapelusz- No name
Torebka- SH
 Buty- George
Lakier do paznokci- Vollare
fot. Maciej Bąk

39 komentarzy:

  1. Żwirownia.?

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre zdjęcia, najlepsze ze wszystkich dotychczasowych. polecam nie zmieniać już fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotografowie są i będą rózni :) jak narazie ze wszystkimi współpracuje mi sie bardzo dobrze :)

      Usuń
  3. świetne!
    i paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tak pusto na żwirowni?dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! szczuplutko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie przepadam za takimi sukniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość po prostu urocza ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! <3
    obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta sukienka , stylizacja świetna i do tego ten kapelusz :)
    +Obserwuję twój blog , liczę na mały rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszłaś pięknie na zdjęciach!
    Bardzo ładna sukienka =)
    +Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, ej wrzuć jedno na fb :) /M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :). Ten Twój kapelusz wpadł mi w oko ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia! sukienka piękna, ja również posiadam maksi, tylko spódnicę. ;)

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia!:)
    Śliczna jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz;)
    Fajne połączenie, też uwielbiamy długie suknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! <3
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, chyba najlepsza z tych zamieszczonych na twoim blogu. No i super wyglądasz, wakacje służą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Ładna torebka. Dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  19. buty fitują do mordy. nie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)