czwartek, 4 lipca 2013

I'm gonna charm you

 Hej, co u was? Wakacje uciekają szybko już prawie pierwszy tydzień za nami. Ja swoje wakacje zaczęłam bardzo pracowicie. Już dziś chce pochwalić się wam moją nową stylizacją. Główną ideą mojego look'u jest elegancja. Jasne kolory idealnie nadają się na lato. Co o tym myślicie? A tak po za tym  jak wam się podoba moja nowa fryzura?
Sukienka- Villa
Buty- BOTI
Pasek- New Yorker
Torebka- SH
Kolczyki- AVON
Lakier do paznokci- Vipera (polka)
fot. Oliwia Szeib

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale Sama będę decydować o zmianach w mojej figurze :)

      Usuń
    2. pięknie Dagna! jednak te buty...

      Usuń
    3. dziękuje :) zbierałam pieniądze na te buty i czekałam na nie jakieś 2 tygodnie uwielbiam je:) ale dziekuje za opinie. pozdrawiam

      Usuń
    4. a w którym miejscu Dagna jest gruba? ;p

      Usuń
  2. anonimie jesteś taki odważny że jej piszesz schudnij że hej. owszem, też pisze z anonima ale nie hejtuje jej bo to jest chore, może byś napisał z konta?
    każdy ma inną figure a dagna ni jest gruba więc spadaj
    śliczna stylizacja, piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylizacja jest troszeczkę..... babcina :) Wiem, wiem, każdy ma swój gust, ale ta sukienka jest naprawdę dobijająca. Patrząc na poprzednią stylizację, a tą.... dwie odmienne osoby, postaraj się dodać troche koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na każdą okazje trzeba ubrać się inaczej :) ale cieszę sie za twoją opinie :)

      Usuń
  4. faktycznie Dagna przytyło Ci sie,ale fryzura przesliczna teraz są modne odrosty i to wygląda ślicznie. na twarzy też wyładniałaś i stylizacja też super. na + :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się pracować nad sylwetką, średnio mi wychodzi, ale się staram :) a za resztę serdecznie dziękuje

      Usuń
  5. kto ci robił nowe włosy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, piękna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne *u* nie przejmuj się hejterami, sami nie mają odwagi do założenia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że mam w was wsparcie ;) dziękuje

      Usuń
  8. Dagna zróbcie z Oliwką nowe sesje !! czekamy !! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz zdjęcia podobne d zdj. deynn . ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do niej brakuje mi jeszcze dużo, jest piękna a jej zdjecia są niesamowite. Ale dziękuje to bardzo miłe

      Usuń
  10. What's Taking place i am new to this, I stumbled upon this I
    have discovered It positively useful and it has helped me out
    loads. I hope to contribute & assist different customers like its helped me.
    Good job.

    Also visit my web blog - minecraft games free

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)